Łączna liczba wyświetleń

środa, 5 czerwca 2024

SŁOWOTWORY

 

należy oddać sprawiedliwość ucieczce w świat fantazji zakątki nijakie zmieniając w chorobliwie piękne a doczesność przyjmując nieobecnym wzrokiem plączących się myśli  misternych pajęczyn obecnych zdarzeń i postaci z otchłani podświadomości wątków tajemnic i zagadek oraz zaklęć do kodów przyszłości  wyłapanych w siatkę jak słowne motyle niechcący  rozpalonych zmysłów i błędnych ognii pospiesznie gaszonych pożarów by w zamian obsadzić pogorzelisko nowym wiecznie zielonym lasem  przetkanym  tętniącym życiem rozlewiskiem pełnym dziwnych stworzeń na skraju którego złocista łąka a hen daleko  ledwo widoczne piętrzą się  góry gdzie orli krzyk pogrzebane najdroższe kamienie i złamane głazy uprzedzeń a szczyty jak otwarte na oścież wrota do  gwiazd tej nocy wskoczyła w głąb siebie  i uwierzyła że umie mówić wierszem 




16 komentarzy:

  1. Profunda reflexion. te mando un beso.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hola Citu ¿Como estas? Te mando un beso.😘

      Usuń
  2. Bardzo fajne porównania stosujesz :) Wszystko takie plastyczne, jak rysowane pędzlem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat jak pisałam te słowa oglądałam film "Twój Vincent". Bardzo poruszył mnie ten obraz. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie Rodzinkę🤗

      Usuń
  3. Czytając ten tekst wprowadziłaś mnie w krainę o której już prawie zapomniałam...Dziekuję za przypomnienie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapominaj, ta kraina cały czas istnieje. Miłego dnia, pozdrawiam serdecznie 🤗

      Usuń
  4. O rany! Przeczytałam jednym tchem i od razu żałowałam, że się tak szybko tekst skończył. Piękna kraina pięknie opisana. Chce się w niej BYĆ. Dziękuję.
    Pozdrawiam serdecznie Droga utalentowana MaB... masz tak zwaną iskrę bożą...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się do niej wrócić. ☺️Serdecznie pozdrawiam 🤗

      Usuń
  5. Po prostu pięknie, magicznie. 🤗

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo obrazowo opisane, super...
    Choć na jednym wdechu ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznam, że tak, to taki zabieg jakby to był słowotok. Ale faktycznie brak znaków przestankowych może niekiedy sprawiać trudności. Dziękuję za komentarz. Pozdrawiam 🤗

      Usuń
  7. a ja lubię takie pisanie i proszę o więcej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Joasiu. Postaram się. Serdecznie pozdrawiam 🤗

      Usuń
  8. Rewelacja Mab. Cudnie się to czytałam. Masz bogatą wyobraźnię. Lubię takie teksty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasieńko. Cieszę się, że Ci się podoba.🥰

      Usuń